Ahad, 2 Oktober 2011

keadaan makin rumit :) aku makin tak faham kenapa sampai jadi macam nie ? dia sibuk nak jajah aku nie GAME DIA ? YA ALLAH :( apa salah aku ? benda tu je kot :( kenapa macam nie ? kenapa perlu macam nie ? siapa boleh bagi tahu aku kenapa ? kenapa dea berubah :( mane dea yang aku kenal dulu ? mane ? mane ? mane dea hilang ? sumpah aku down gila ==' kenapa lah jadi macam nie . aku game dea aku takkan bagi password semua kat dea . aku takkan biarkan IM CHAT INBOX BAGAI terpampang depan tu . aku delete aku tahu lagi dea marah . aku dah jujur :( aku dah buat semua yang aku mampu buat , semua tak berbaloi :( 
today 03 october 2011 :( sepatutnya 1 tahun 2 bulan :(
hancur retak hubungan kite org :( hancur :( 
apa aku nak buat dengan peluang terakhir nie ? ape ape ? siapa nak jwab ! 
YA ALLAH :( BANTULAH HAMBAMU INI :( 


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN