Jumaat, 30 September 2011

s e m a l a m

ASSALAMMUALAIKUM WARAHMATULLAHHIWABARAKATU :D
amek kau aku dah bagi salam kan ? HAHA . SO SWEET :P okay hari nie nak cerita apa erk ? okay nak cerita smlam otp dengan yaya :( okay dea nangis , aku nangis :( ermm . sabar ye dek :)) situasi kita sama lah sygg <3 ermm . speechless . now nak cerita psal si dia :'] ermm . baby boo yg dah lari tinggalkan aku tu :D HAHAHAHA .fake laugh katekan ! aku memang hebat nak gelak macam tu lah kan :D bagusss hara :) FAKE SMILE , FAKE LAUH CAN HIDE A BILLION TEARS AND SADNESS TAHU :) tu pasal aku buat macam tu :D nampak cool je kan kat fb , tak tahu aku yg tengah online tu mcam mane lah kan -,- semalam baby boo tertidur :) it's okay dea penat tu sepanjang mase online :)) hmm . takpe hara :) understanding kan ?
okayy then aku tak tidur smpai kul 10 . erm . tidur kejap then bangunlah smpai sekarang :'] 
aku rindu dea :( aku sygg dea :(
kenapa susah sgat dea nak ckap benda yang same :((
karma hara :) hati dea sakit sgat kaw buat dea macam tu . 
FULLSTOP ! then nangis . kbaii


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN