Ahad, 2 Oktober 2011

kawan baru facebook

lupakan kepedihan dan kesedihan semalam :'] biar aku tahu macam mane perasaan aku :'] erm :'] sabar hara . ada hikmah semua nie :) 
okay hari nie dapat kawan fb yang baru . satu kepala dengan aku . kelakar doe gurau gurau dengan dea . konon konon couple lah kan . HAHAHA .nak tergelak aku . atototo kau kelakar lah beb :) nie dea org nya :) 

(aku yang edit pic nie . HAHAHA)
nie dea budak nya . HAHAHA .dea pon kawan myra ghazali jugak :D atoto :P 
okay nanti aku share ape lagi psal dea . 
dea KELAKAR LAH GILA :D


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN