Sabtu, 8 Oktober 2011

1st meet and date

happynye dapat jmpe dea kan :P after kenal setahun lebih baru kite org dpat meet boleh ? HAHA . kelakar kot . nanti aku story satu per satu ye kenapa aku cakap kelakar . haha . okayy actually macam nie , aku excited lah kan nak jmpe dea . so aku bgun kul 5 lebih kot . amg . memang awal . time tu aku baru  nak packing baju bagai kan . baru nak cas phone semua . haha . mane tak kelam kabut kan . then , dah siap tu , aku pergi lah gerak . agak lame lah aku kat busten nak tunggu bas pergi pusat bandar klang tu -.- choyyyyy . sabar jelah .dah dapat bas tu , naek bas pergi meru pulak . haha . dah smpai kat klang sentral tu kan , aku lari boleh ? sebab aku tgok bas yang name MAJU LINER tu dah gerak tahu ark ? okayyy act dea tak gerak pon . dea pergi parking . HAHA . aku tunggu kejap , pegi kedai beli minuman . sebab aku haus gile doe . dah tu , aku tanye pacek uh kalau boleh naek bas dah . dea cakap boleh dah . so aku naek lah :P HAHA . aku maen duduk je . aku tak tahu pulak tmpat duduk aku kat 5A :) sumpahhh best sial bas tu . VVIP BAS :P mahalll -,- okayy smbung story . bas dah gerak sume lah kan , aku dah mecej dgan dea semua . okay excited gile doe . smpai setiap tmpat yang bas aku naek tu lalu , aku bagi tahu kat dea . sumpah satu name pasir gudang kat sign board aku tak nmpk ==' pelik lah sial . aku dah petak bagai kan . tuptup aku dah bagi tahu dea , bas yang aku naek tu otw pegi PB tahu . rupanyaaaaaa ==' choyyyy suer sial . nak tahu kenapa ??? sebab bas tu terus pergi larkin central boleh ? ==' omg -,- ape nie -,- aku dah sesat ==' heee geramnye . aku dah call dea , dea cakap suer lah . pundekkkk betul lah -,- then naek teksi , then duet aku pulak tercicir -,- sakit lah hati aku . kenapaaa boleh mcam tu ==' lepas tu kan , dea cakap dea pkai baju kaler purple tahu ? uncle teksi yg aku naek tu pulak boleh pergi depan lagi . aku dah cakap kat sebelah bas tu ==' jgn kedepan kan -.- perhhh choyyyy gile kot . sabarr jelah . dea pendek . kesian dea jadi hamba aku . aku suruh dea bawak beg lappy . haha . dah lah beg tu berat . dea kecik molek je . mukda dea macam budak skola rendah . cecomelll nye -,- dlam toilet pon kite org boleh gaduhh tahu tak ? segan kot meet dea . aku dah serabai bagai semua . dah tu kite org pergi tasek  . boleh gaduh sape nak bayar ? HAHAHA . last last dea yang bayar :P padaaannn muke :P belanja ye . dah tu carek port kat tasek . duduk kau depan tasek tu puas puas . kelakar kot , boleh gaduh bagai . aku boleh pulak kiss dea . HAHA  . seronoknye :D hmmm . memang seronok lah sebab 1st time jmpe kan . dah ckap ckap tu , dea cakap cantik benda kat tgn aku tu . name dea kot , bile tgok tgn dea , ada nama aini . haishhh ==' kenapa lah aku tak suke girl tu sgat erk ==' dea dah beli mkanan mnumn tu kan , kite org carek tmpat utk berteduh . sebab hujannnn doe . 1st time meet tu hujan hujan :D bapak sweet sial . tak pernah mcam nie lagi  .HAHA . bahagianya hidup aku nie kan ? dunia nie aku yang punya lah kate kan . ehh kite org punya lah . atototo . sumpah dea sweet gile lah kan . aku suke doe . dea memang lah memang . lepas tu lari lari dlam hujan . sebab nak balik umah dea kan . boleh pulak hujan tmbah lebat -,- choyyyy ==' takpe lah . yang kelakarnye kan , nak berteduh kan . aku pulak nak pergi public toilet tu . toilet tu gelap boleh ? rase seram je . HAHA . cuak doe . mane tahu ade pape kan . so aku buka lah lampu tu . hmm . ape lagi , pegi pepe lah . HAHA . tuuttt :P dlam toilet tu lah tmpat kite org berteduh . lame kot . hmpir setengah jam . tapi sumpah best . berdua duaan dalam toilet ==' apakah ? HAHA . kelakar sumpah weyh ! kalau egt balik kan . memang boleh gelak lah . aku sayang dea !! sayang sgat sgat lah :D lepas tu , otw nak balik berteduh kejap then boleh snap snap pic :P atototo sweet tak kite org ? HAHA . okayy nanti smbung lah ye . penat pulak nak menaip nie :P 


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN