Jumaat, 30 September 2011

email from eding

hati nie masih rindu dekat dea :) hati nie masih sayang dekat dea :) hati nie masih mahukan dea :) segalanya untuk dea :)


email from eding (ex bf akak abg now) :
hara, kau kena berubah hara. dia tak boleh nak terima perangai kau ni. kau ingat hara, dia pon manusia. dia pon tahu rasa sakit macam kau juga:) hara, kenapa kau boleh buat salah macam ni? kau kena ingatlah dalam setiap tindakan kau kena dahulukan dia. kau kena tahu kau tu milik dia. kau kena sedar kau tu siapa dalam hidup dia . now kau nak menangis semua sekarang memang tak ada gunalah. kau kena banyak sabar ok. kalau kau betul betul sayang dia, kau kena buktikan yang kau betul betul sayang dia. kalau kau nak dia balik dekat pangkuan kau, kau kena tunjuk good attituade kau. please sedar hara kau dah sakitkan perasaan hati dia. kau jangan push dia hara. kita pernah couple dan aku tahu situasi ni memang sama dengan situasi kita dulu. tapi itu dulu aku yang buat salah . kau kena sedar dia sakit, dia marah, dia maki, dia ignore kau sebab dia sayang kau. dia nak kau sedar tahu? positive thinkinglah. bukan sebab dia marah kau. semua orang boleh cakap hara. semua orang boleh cakap, tapi dalam hati? seksa hara. kalau kau sayang dia, kau kena berubah. aku tak tahu macam mana nak terangkan dengan kau. kau bagi number kau dekat orang yang kau baru kenal, kalau aku pun aku marah kalau kau couple aku. aku dapat tahu kau buat macam ni pun aku marahlah hara. kau sayang dia kan? kau sayang dia kan? kau perlukan dia kan? kau kena faham dia. apa dia nak . apa dia nak kau buat, berubah! berubahlah hara:) dia selalu cakap , kalau cinta korang kuat tak ke mana kan ? so sabar lah :) ada jodoh ada lah . lama macam mana pun, kalau ada jodoh korang tetap akan go on. aku tahu dan aku faham kau memang sayang dia. sebab aku pernah nampak kau menangis macam mana time kamu break dulu. aku tahu aku faham perasaan kau. aku memang tak boleh nak jumpa kau, tenangkan kau. suruh kau share problem semua kau dengan aku. kita jauh now hara, kalau aku dekat malaysia memang aku datang jumpa kau, bawa kau jumpa dia. hara, lagi satu aku nak ingatkan kau. macam mana sakit sekali pun , macam mana apa pun berlaku. tak kiralah apa! kau kena kuat! kau kena sabar! kau kena faham ni karma hidup! kau jangan berdendam dengan dia. kau jangan negative thinking ! kau jangan push dia! kau jangan buat perkara yang dia tak suka! kau bagi tahu aku dua tak suka kau merepek kan? so stop it! ok? kau promise dengan aku ok? aku kenal kau kalau kau keep promise kau takkan pernah langgar lari even once. dalam hal dan masalah ni hara, kau kena faham situasi sebenar. aku ada baca blog kau. hara, jangan luahkan semua dekat blog. nanti orang salah tafsir dan faham. kau rindu dia , kau buat muka tembok call sms dia. dia nak cakap kau merimaskankah, dia tak suka. kau ignore ok? dia akan tahu satu hari macam mana sayang kau dekat dia ok? hati memang boleh berubah , manusia pun. tapi , hati boleh berubah kepada keadaan sedia kala dan manusia boleh berubah kepada sifatnya yang asal. ok? jangan salahkan dia, jangan salahkan diri juga 100% ok? semua tak rancangkan? semua ada hikmah dan happy ending. hanya kamu berdua tahu apa lagi masalah kamu. discuss heart to heart:) cara yang baik. next week patutnya kamu dah 1 tahun 2 bulankan? jangan keruhkan situasi hara. kalau kau ada apa apa masalah, just email aku ok? aku sayang kau ok adik? kirim salam dia ok? jangan banyak menangis sebab aku tahu kau cepat sakit. take carelah ok?


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN