Jumaat, 30 September 2011

berdoa

YA ALLAH :( besar sungguh ujian mu kepada hambamu yang kerdil nie :( kenapa perlu berikan ujian sebesar nie :( YA ALLAH , hanya Engkau yang memahami dan mengerti perasaan hambamu ini :( kuatkan lah semangat ku , cekalkan lah hati ku , berikan aku kekuatan YA ALLAH . hanya kepadamu aku berdoa , meminta dan bersujud :'] tegarkan hati hambamu nie :( sesungguhnya aku hanya hamba mu yang kerdil , miskin dan hina dalam kegelapan kehidupan :']
YA ALLAH , bukakan lah pintu hatinya :( bukakan lah untuk menerima aku semula . aku sedar akan salah dan silap aku :( aku ingin perbaiki semua cacat celah YA ALLAH :( aku memohon kepadamu :( sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa dan Maha Penyayang . hanya Engkau memahami isi hati hambamu ini sekarang :( hanya Engkau memahami dan tahu betapa sakit hati dan hancur hati ni YA ALLAH :'] aku inginkan dia , jangan pisahkan kami masa ini :( aku sayang dia :( 
kata seseorang yang aku sayang , ALLAH sayang hambanya yang banyak menghadapi cabaran dan dugaan :) betul kea ? dan aku bagi tahu dea , kalau macam tu , hamba ALLAH yang disayangi itu akan ditarik nyawa nya :'] aku tidak merepek :) aku bercakap ape yang aku rase :) 
ermm . tabahkan hati aku YA ALLAH . tabahkan lah . tabahkan lah hadapi semua ini :'] bukakanlah pintu hatinya untuk terima aku balik dalam hidup nya suatu masa . aku sedar akan salah silap aku :'] aku sedar . aku menyesal . penyesalan terbesar aku sepanjang aku hidup adalah hal nie :( 
hmm , 
baby boo :) bbie rindu bo :( rindu sangat sangat . semalam balik dari airport je , bbie nak call bo :( tapi bbie tahu . keadaan dah lain :') dan  hmm . speechless :( bbie menangis smpai bbie trtdur . tapi bbie ade call kan . bo tak jawab . so bbie anggap bo dah tidur dan busy kea ape kea . lepas tu dalam pukul berapa agaknye , bbie terjage . bbie mimpi mama :( bbie call dan sms bo kan ? then nangis nangis bbie terlelap balik . bbie bgun kul 6 lebih . ade miscal dari bo :'] dua dua phone bbie :'] YA ALLAH , gembiranya hati . tapi sedihnya , bbie tak jwab kan ? bbie tak sedar dan baru perasan phone bbie silent :( bbie call bo kul 6 lebih tu , bo tidur :') tapi bo dapat jawab :'] gembiranya hati dapat dgr suara bo :') lepas tu , hmm . dah lah . cukup lah . hanya tuhan tahu macam mane perasaan bbie :) 
awak , saya sayang awak sangat sangat :) sayang saya tak pernah kurang <3


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN