Selasa, 1 November 2011

jejalannnn sehari suntukkk

Semalam kan pergi wet world shah alam dengan akak and her family laa . bawak dua org putra dan putri dea jejalann hujung minggu katekannn . akak ajak anak dea pergi sunway tak nak ==’ pelikk sungguh . dea nak kat wet world jugak sebab ade bnyk permainan kan kat sane lagii ponn bebudak tu memang dah biase kat saneee -,- aku punya excited nak pegi sunway tu then bebudak tu punyaa psal tak jadi :P ape boleh buat kann . so aku followed jelaaa . memang tak tahu nak buat ape kan . aku pon memang kena ikut jugakk . pegi mane je , akak mesti bawak aku laa . sebab aku laa adek bongsu doranggg . haha . pagi tu , kite org semua tak mandi tahuu . haha . aku basuh muka and berus gigi je :O anak buah and akak aku ajar laa . biase aku mandi tahu before pegi sane . but , dorg ckap bazir air je kau nak mndi dulu . kat sane after mandi manda kan pegi bilas lagii . hahaha . betul jugak :P jgn ikut ape yg aku buat nie . haha . nanti menyesal -.- kenapaa ?  nnti aku ceta yee <3 daa smpai tu , aku dgan akak pegi beli tiket then abg ipar aku pulak sibuk pegi tngok ikan kat akuarium shah alam yg sebelah wet world tu . smalam ramai org kot kat tasek sume . aku dah berangannn lagi :P dating dgan buah hati kat sane laaa . haha . smbil berkayak kat tasek tu :DDD atotototo habislaaa aku berangan :DD dah beli tu , abg ipar aku tak nak masuk pulakk . bukan dea nak mandi pon –‘ biase nye dea jadi penjaga beg kite org laaa . smlam dea daa tahu , daaa serik kot . dea tak nak masuk . bapak ramai siot org –‘ apakahh ? daa letak beg sume , dah mendung tu -,- aku harap laa kan tak hujan . choyyyy -,- tgok syokk mandi , berendam sume -,- hujann turun dgan lebat nyaaaaa -,- hampaaaaa nyaaaaaaaaa kite org . hahahahahaha . then , kite org nak membilasss badan nie . bapakk ramai siottt –‘ full tahu ark . aku pun Q punyaa lamaaaa , akak aku daa siapp daaa . choyyy –‘ bukann nak tnggu aku dea tu . geram sial . last last , nie aku nak ceta , kalau korg jenis kena mandi stiap hari , jenis nak shampoo rmbut stiap hari , make sure laaaa korg shampoo rmbut dari umah yeee . sebab kan aku kuar aku tak mandi langsung -,- time nak membilas tu , aku langsung tak dapat nak bilas badan tahuuu ? aku dpat tukar pakaian je -,- rmbut aku daaa mcam apeee . gatal laaa bdan dan rmbut aku -,- choyyyy ! sakit hati . smpai laaaa nak balik tu , aku cakap dgan akak aku , singgah kat saloon mane mane aku nak cuci rmbut . HAHAHAHAHAHA . akak aku pon ckap laaa , kalau nak kat jj laaa . kita pegi sane , cuci rmbut kat apt je terus . rmbut kau daaa serabai . then dea boleh gelak =.= EVIL LAUGH pulakk tu . hahampehhhh ! selfish ! hahahahahaha .

AEON BUKIT TINGGI KLANG

kitaa pegi aeon bukit tinggi . aku lupaa yg hari smalam ade uji bakat pilih kasih kat sane . mati mati laaa egt erra fazira , umie aida and rosyam noor tu :P but met rosyam noor je . erra and umie aida takdeeee doe . ade nanu baharuddin :D dea lawaaaaaaaaa weyh :D macam tak kawen lagiiiiii <3 awek mudaaa gitu :D smpai jee terus pegi makan sebab kita org lapaar dan laparrrrrrrr !!! makan chicken chop same dgan anak buah aku 2 org tu , akak makan nasi dgan ikan pari and sotong . abg ipar aku makan nasi lemak ayam and ikan pari :D amboyyy makan bnyk abg ipar aku yg kecik tu :D HAHAHAHA . daaa habes mkann tu . jejalan pegi Harvey norman . abg ipar tgok Samsung galaxy tab yg latest tu , yang 10.0 erk ? dea beli tu then yg Samsung galaxy tab S yang lame tu , dea buats stock :D hahahahahah . aku lame berdiri sebab aku pegi onlineeee :D hahahahaa . syiokkkk :P tapi bile nak online kat phone ==’ dea mintak password . ape password dea pon aku tak tahu laaa . choyy punya Harvey Norman -,- daa belii tu , pegi tgok brng tuk office tu . dea beli office chair . bapak mahal laaa . aku dah boleh beli DSLR kalau dea bagi duet tu . tak pon pakai pegi holiday -,- rm7890 -.- utk kerusi je –‘ mahal sebab ade laaa yg menarik tu . dah beliii then daaa siap sign ape benda sume , kite org turun gune eskelator yg kat Harvey norman pegi padini yg kat tingkat bawah . okay yg nie aku nak ceta dan aku tak pernah buat laggiiii :P same dgan akak aku . ade satu tmpat kat padini laaa jugak . baju dea murah , dan lawaaaa :D aku pergi beli sume jenis singlet yg ade harga dea rm9 je . muraaahhhh kot :D murah dan lawaaa design dea menarik perhatian . then aku beli laaa satu baju tu . buy 1 free 1 :D rm104 . aku tak tahu , aku nak pakai baju tu bile . sebab ntahh . akak aku punyaa psal laaa . aku belikan kau tu , free satu aku punyaa . choyyy -,- aku kaler hitam , akak aku kaler putih :D bnyk laaa jugak beli brng kat padini then pegi kat brands outlet yg sebelah dea tu . beli tshirt utk rumah laaa . selalu mukaa aku kat sane . 3 for rm50 :D berbaloi . sume design baru takde yg lame . baguslaaa . then aku beli baju yg same dgan akak aku lagi :DDD kembarrr :P beli kasut same dgan dea :P sume hampir same laaa . daa habis kat sane , kite org pegi soda . sebab nak carek cardigan . aku amek hitam kelabu , akak aku amek kaler same tapi design laennn :P anak buah aku daa diam sebab dorg pon daaa shopping laaa . abg ipar aku berjam jam kat levi’s ==’ rupanya dea pajak 4 suar -,- atotototo . hantuu levis -,- then pegi cotton on . sebab kan baru bukak then aku tak pernah beli and try baju dea . aku beli singlet jugak kat sane . hahahahaha . singlet je aku beli . kenapaa ? ntahh saje nak tukar imej :P ada baju leopard tu kannn lawaaaa , tapi sume size xs and s –‘ sueyyy laaaaa . daa habis , pusing balik pegi levis egt kan abg ipar aku daaa siap beli . rupanyaa belum –‘ okay dea memang macam tu kalau jmpa apa yg dea suka . then kite org tinggalkan anak buah aku kat tmpat permainan kanak kanak tu ape name dea pon aku lupeee . aku sajeee ajak akak aku pegi mng and nicchi :P carek baju laaa . konon konon aku nak window shopping :P maneee adee . akak ade shopping laaa :P apa aku nak , dea belikan dan dea pon beli :DDD hahahahaa . lepas tu pegi lady likeee . beli suar kat sane laaa . satu suar tu lawaa . tapi takde size –‘ kenapa aku suey gilaaa ? then makan kat secret resipe :DDDDD

EMPIRE GALLERY

Pegi sane kejapp jmpa kawan abg ipar aku – kejap jeee . tak lamaaa nak jalan jalan pon tak sempat . hahahahahaha . then kite org pegi laaaa jusco bukit rajaaaa pulakkk . pegi kedai levis sebab akak aku ade mmbr kat sane laaaa .  belii suar kat sane . akak belanja 3 suar dan dea pon beli 3 suar . then aku beli satu baju kat vior jeans :DDD daa lame tak beli baju kat voir . sume baju aku bnyk yg voir jeans . daaa beli dan pegi makan sementara tunggu suar kite org siapa dipotong dan dijahit :DDDD
Makan kat kenyy rogers lepas tuuuu amek suar dan balikkkk ! balik singgah funfair kejapp then balik rumaahhh :DDD habis cetaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDd bnyk nya brng dan bilik aku makin bersepah sana dan sini :D ahhahahahah


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN