Rabu, 14 September 2011

pergaduhan besar

okay ntah aku tak tahu ape status kami :/ dia kate lantak lah :/ nmpak sangat dah tak sayang :/ gaduh sikit nak break :/ aptb :/ smlam nangis punya psal kan , aku batuk darah boleh ? ntah 1st time . nak mati dah kot ? dia mesti suka lah bile aku cakap macam nie :) yeah hara nak mampus dah :) okay smlam ntah . aku cakap baek , baek , aku dapat RESPON TERBAIK .nak marah aku pulak buat taik ? macam nie punye hal pun dia nak bising =_______= tak fikir dea dengan aini dulu . hati aku dah sembuh kea ? tak tanya ? tak fikir ? now psal ntah lah gaduh psal ape kan =__= aku petak sial nak marah marah . langsung takde kesabaran . memang aku sayang kaw . memang aku tak nak lepaskan kaw . kenapa ? sebab aku bukan jenis dah sayang then aku buang :/ kaw seronok lah kan :) kaw memang takde perasaan erk ? sikit pun suara kaw takde penyesalan . kaw pngil aku babi . bodoh , bangang . ape benda haram jadah semua . aku sabar okay . sekurang kurangnya , aku dah berubah . takde nak mulut celupar sangat :/ thanks weyh :) tiap kali gaduh mesti nak break . kata matang ? sikit sikit nak break . now aku tak tahu ape status kita . kaw nak ugut aku kaw psal password fb ? okay . kaw takkan dapat sampai sakit hati aku nie tak baik . kaw egt :'] aku betul betul sakit hati sekrang . ujian kecik macam nie pun kaw tak lepas ;) ape erti sayang kaw kat aku ? kaw memang nak game aku kea doe ? after LOLA , AINI game kaw ?









suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN