Rabu, 28 September 2011

kenapa manusia mudah lupa

kenapa manusia mudah lupa ? aku sendiri pun tak faham kenapa macam tu . kenapa ye ? aku cuba tuk faham , tapi aku tak boleh . 
okay now aku nak ceritakan dan nak luah semua apa yang aku pendam . dah seminggu keadaan huru hara . okay aku terima dan terus go on dengan nie . kenapa perlu aku diuji macam nie ? kenapa mudah sangat dia nak lupakan semua yang kite org hadapi , tempuhi , semua dan semua dalam masa yang agak lama ni , setahun sebulan 2 minggu :( next week dah 1 setahun 2 bulan . kenapa perlu macam nie ? salah aku besar sangat kea ? aku cuba tuk slow talk dengan dia , dia selalu nak naik angin . katanya aku tak faham bahasa . kenapa ? sebab kau sendiri tak cuba nak faham apa yang aku cuba sampaikan . mana kau yang dulu ? mana ayiez yang aku kenal dulu penuh dengan kesabaran ? mana dia ? kenapa senang sangat kau berubah sayang ? aku tak tahu kenapa semua jadi teruk macam ni . it just a phone number . kenapa perlu heboh heboh dan perbesarkan masalah tu ? aku dah janji aku takkan ulangi kesilapan yang sama lagi . aku tahu kau marah . aku tahu kau sakit . aku dah rasa sakit tu . lebih sakit dari apa yang kau rasa . susah sangat kea kalau kita perbaiki semuanya ? salah aku kau always nampak . salah kau ? kau diam . kau tak nampak . aku diam . yeah aku ungkit hal tu . sebab aku sakit hati . kenapa kau tak boleh jadi macam aku ? kau pernah buat hal lagi teruk ayiez , aku terima kau . aku tak pernah dingin aku tak pernah layan kau macam kau layan aku now . sakit kot . tapi sebab aku sayang kau :) cinta perlukan pengorbanan . sorry to say kau macam nak elak dari semua . aku cakap lain , kau cakap lain dan semua huru hara dan cetuskan pergaduhan dan kau cakap aku tak faham bahasa ? come on lah . matang ! kau nak aku matang kan ? aku dah try slow talk , heart to heart dengan kau dengan cara yang matang . kau asyik nak naik angin je . perlukah macam tu ? masalah ini akan selesai if kita slow talk , discuss elok elok dari mana punca , fikir apa jalan penyelesaiannya . hidup nie macam mathematics . kita kena pandai selesaikan masalah dengan baik mengikut formula . hope kau faham . memang aku sayang kau , memang aku nak kau :) tak boleh kita terus bersama tempuhi suka duka same same ? buang yang keruh ambil yang jernih . aku serius kau memain main dan gelak :'] pretending :) thanks bagi peluang kedua . dan semalam kau tanye kite coup kea ? yeah aku jawab kita coup dan kau kata kau dah tak kisah pasal hubungan nie dah . aku faham dan aku tahu kau masih HOT lagi :'] aku terus tunggu kau akan cool down dan masalah ni elok elok dapat selesaikan . bukan senang nak lepaskan semua nie :)) 
semalam kau ubah fikiran lagi pasal aku nak turun sana ? okay aku ikut kata kau yang 1st okay . aku akan turun . kenapa perlu berubah fikiran banyak kali ? jangan biar orang tengok kita macam tak ada pendirian . kau memang pandai elak apa je yang aku tujukan dekat kau . okay thanks aku tak maki kau seteruk teruknya . aku tak nak tunjuk diri aku ni bodoh sangat sampai nak maki kau . aku sedar :) aku faham apa kau rasa :'] aku dah sedar . dan aku dah takkan ulangi kesilapan yang salah . kenapa perlu perbesarkan ? aku tak faham kenapa perlu perbesarkan . kau kata tak sayang . apa text tu maksudnya ? luar cakap lain , hati cakap lain :) semua orang tahu hal tu . kau nak aku jaga perasaan aku kan ? okay , sebenarnya aku lagi banyak terluka dengan tingkah laku kau . tapi SAYANG punya pasal aku buang semua yang keruh tu . aku buang dan aku tak ambil dah . ayiez , cubalah buka pintu hati otak tu semua . cuba fikir balik semuanya . aku jumpa kau , aku memang akan cakap semua benda apa yang aku rasa dalam hati aku yang aku pendam ni . sakit kot . hargai orang yang sayang kita dari orang yang kita sayang :'] aku cuba buat semua untuk perbaiki semua yang cacat celah . aku cuba jadi yang terbaik untuk kau . aku cuba sebaik mungkin untuk jadi yang perfect untuk kau . aku cuba semuanya ayiez . aku cuba :'] kenapa kau tak pernah nak berkorban sikit pun ? kenapa ? kenapa biar ego menguasai diri ? ego hanya akan musnahkan segalanya . percayalah . 


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN