Selasa, 27 September 2011

hari iniii

hari nie aku pergi skola dengan muka yang memang langsung tak bersemangat doe . semalam bad night bagi aku :'] bile conversation aku dgan dea tak macam malam malam yg sebelumnya . salahkan aku diberi peluang kedua ? erm . ntah dea keras hati . dah tak sayang katanya :'] it's okay . aku tahu dan aku faham :'] dan kalau dea cakap dea tak syang aku pon , aku dah tak kisah ! kenapa ? cause hanya dea dgan tuhan je tahu perasaan dea kan ? and aku tahu dea masih sayang :'] aku berani cakap macam nie sebab naluri aku tak pernah salah walau sekali pon :'] okay thanks kat meimei lee , hazlinda aziz , fairz iskandar , kekande amy , abg danny yg tenangkan dan spent tie dgan aku semalam :'] thanks a lot guys . even kejap je aku tenang then aku menangis lagi . smlam aku langsung tak tidur kot . menangis je smpai pagi . kul 6 aku beranikan diri call dea :'] happy aku still dpaat dgr suara dea :) erm . iloveyou so much :(( saya tak sanggup kehilangan awaklah :(( hmm . it's okay kalau dea marah sekali pun :']
okay now nak cerita psal kat skola . perhh aku memang tak sedap badan dan sakit segalanya lah . aku sakit kepala aku sakit badan , aku sakit hati , aku sakit perut semua . aku tahan je . langsung tak makan kan ? sebab aku memang takde selera doe . hmm . ntah lah . kena anoroksia pon aku dah tak kisah . dah takde sape kisah pon psal life aku kan . ermm . hari nie , aku tahan rindu dari text dea . dari call dea . hmm . aku hanya mampu menangis dan tahan rindu aku nie dekat dea . erm . dea rindu aku kea ? dea egt aku kea ? aku online je , aku terus stalker fb dea . aku like semua status dea . then dea pon buat benda yg same . sekurang kurangnya dea masih ade hati nak stalker fb aku kan :'] aku im dea , dea reply :'] aku sayang kaw lah cupcake :( sakit sgat . ya Allah apa jenis dugaan nie : ( hamba mu nie tak kuat hadapi harungi semua nie :( berikanlah aku kekuatan :( tadi kat skola kan exam . aku tidur je memanjang . cikgu (Pn Ea) tanya aku sihat kea tak . biase dea marah marah aku . maybe sebab muke aku yg dah macam mayat hidup . pucat je . mate ade lingkaran hitam macam pnda tahu ? bibir merekah rekah . aku rase sejuk je setiap mase :( sakit betul aku . haha . takpe aku dah biase . dah 5 hari aku tak makan . dan dah 5 hari kite org break . ermm . rindu rindu rindu . aku nak text dea , nanti dea cakap semak pulak . takpe lah hara :'] tahan ye hara :'] kaw sayang dea kan hara kan ? syukur lah dea dah bagi kaw peluang terakhir betulkan ape yang dah tak betul :'] thanks baby boo . ermm . aku sanggup berkorban weyh janji dea ade dgan aku . sakit macam mane pon aku akan tanggung . aku sanggup buat macam nie :( sebab dulu aku sangup berkongsi kasih dan dea tak nak sebab takut takde mase utk aku . tak boleh nak layan aku . dea tak nak aku sakit  . but now , sumpah aku nekad . aku sakit , biarlah . janji dea happy :] janji dea bahagia :] janji dea ade dgan aku :']
dugaan betul hidup aku nie :( sabar hara :'] kan dea pernah ckap dgan kaw Allah sayang org yg banyak dugaan nie :') YA ALLAH CABUTLAH NYAWA HAMBA MU INI :']


dan aku dah pergi tmpat aku beli tiket tu . pasir gudang :'] next week . kul 9 pagi dah gerak :'] erm . takpe lah dea sngup jmpe kejap je . and aku ntah lah nak pergi mane nanti . aku takdea hala tuju . takpe hara :) janji kaw dapat jmpe dea buat 1st time and last time :'] maybee . ermm . kalau ada jodoh tak kemana . kalau cinta kite org kuat , kukuh , utuh and masih ada , tak kemana jugak :']]


suka tak suka tak ? LIKE lah ape lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hello syang :) leave ur comment here :D
kalau suka entry nie tekan lah LIKE :)
nnti hara belanja baskin robbins ^^
thanks menapak sat kat bloggy nie . ilysm <3

HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN